no more love ?
oh no !
ade jerr ,
tapii die busy skit lah ,
nme die yusof&apis :)
act , aku dgan yusof nih nothing :)
tapii tuh lah kan ,
nme lagii ONENEXTSTAND !
DAMN !
HEHE ~~
atleast aku tade lah srabot dgan prangai2
jantan sekarang nih ,
aku kne blaja dae ape aku penah
lalui ,
orang nak cakap aku jahat ke ,
ape kea ,
ADE AKU KESAH ?!!
name lagii mulot orang kan ,
um ,
kepade btine kat luar tuh ,
yang konon2 nye baik ,
tyah lah prsan sgt ,
kau tuh pon belom tntu bgoss lagii ,
jangan lah sesekali mengaib kan orang ,
jangan lah nmpak slah orang laen jer ,
jngan ingt kau salu tnduk pde "die"
kau dah ckop bgoss ,
kalao prangai kau teros mcmnie ,
kau tak takod kea ape yang kau buat
nih tak d'terima ??
talahh ,
aku nih kan 'PEREMPUAN' yang taktau
pasal agama :))
manusia2 ,
mcam2 sekarang :))
makes some change lahh guyss :p
No comments:
Post a Comment