Monday 3 March 2014

Hi Baby

Hi, Assalammuailakum..

Dah lama juga tak update blog ni.. dah dua tahum aku dengan dia, tapi setiap kali masuk tahun baru je, aku mesti buat hal.. tahun lepas, bulan febuary.. tahun ni pun febuary.. taktahu lah kenapa jadi macam tuh. is that we called karma?hmm. okay lah, nak cerita pasal seorang pengkid yang dah tunggu aku about 3years.. Aku dengan dia hampir hampir couple, tapi bila aku dah jumpa dia. dia bukan lah apa yang aku kenal dia dalam phone.. dia seorang yang merimaskan.. dia suka pushed aku, Aku memang taksuka orang yang suka push push ni.. Then lepak dengan dia, ikut dia pergi shah alam lah kononnya, sekali dah sampai sungai buloh, dia buat hal dengan aku . tak bagi aku blik pula.. memang aku mengamuk lah kan.. ingt aku apa ? dia sentap sentap tangan aku.. aku pun apalagi. memang terus keluar pergi beli tiket pergi ke bt.caves .. sampai je sana Alif ambil aku.. nasib baik lah aku tak kena pa apa, kalau ikut kan hati dia memang dia hentak aku kat situ jugaa, pelik betul lah aku ni..suka sangat buat hal.. bila nak berubah taktahu lah.. Haaa, tukar topic lain pulaaa. Mak aku dah start kerja balik.. Okay lah aku duduk rumah and jaga budak budak , senang kan.. takda nak rungsing rungsing kepala otak.. mak pun dah kerja, takda lah bergantung kat orang sangat .. 

No comments:

Post a Comment